tisdag 1 april 2008

Måndag. Musikbörsen, igoogle och lite psykologi.

Det här är vad jag gjort idag:
  1. Följt med Daniel till Musikbörsen och tittat på trumset. Till och med jag blir sugen på att leka trummis. Avslutade utflykten med en kebab vid Redbergsplatsen. Slängde halva. Har blivit bortskämd med god mat när jag gått hemma. Inte ens Whilma fick äta upp resterna.
  2. Jag har uppgraderat min google till igoogle.com. Jag veeeet att jag är efter och långsam i starten, men jag inbillar mig att jag nu blivit effektivare...
  3. Öppnat en blogg till som heter Kajsa Kalasmat. Så att jag hittar mina recept även när datorn kraschat.
  4. Surfat runt på märkigar sidor, av mer eller mindre obscen karaktär. Dessutom hittade jag den här gamla klassikern från vittnepsykologin. Uppdaterad och upphottad. Det gäller att vara koncentrerad. Hur många gånger passar det vita laget bollen till varandra? http://view.break.com/470052
Nu skall jag leka hemmafru - tvätta och baka kanelbullar med andra ord.

Inga kommentarer: