fredag 14 november 2008

Ettårskalas.

Prinsessan fick rosa ballonger och en prinsesskrona. Mer för min skull än för Mathildas förstås.... (och pluttan fick ingen eftermiddagsvila, så om hon ser trött ut på bilden så var hon just det - hon har fortfarande överväxeln inne och klockan är 24.00...)

Och visst blev det rosa tårtor. 2 stycken. Utan att åka till Tårtdecor. Ica Maxi hade allt man behövde. Och de blev goda.

Största paketet innehöll en gunghäst. Nu skall den bara monteras.

Whilma fick tag på prinsesskronan och använde den som tuggleksak innan någon anade oråd. Carina gjorde sitt bästa för att räta ut knöcklet.
För ett år sedan var Mathilda tjugofyra timmar gammal. Det känns som om det var för en månad sedan. Jag älskar att älska att vara mamma. Och jag säger som det brukar stå i bröllopsannonserna: "Ett varmt tack till familj och vänner för en underbar dag". Om ett år gör vi om det igen. Jag skall se om jag kan boka in clownen Manne.

Inga kommentarer: