tisdag 6 januari 2009

Mini, Cubus och hon den där tjejen i reklamen för Gina Tricot.

Sitter och slötittar på teve när Mathilda (äntligen) somnat och reflekterar över att Mini Andén är alldels väldigt snygg i TV-reklamen för Cubus. Alla killar jag känner tycker att "hon i reklamen för Gina Tricot är såååå...hm...söt" (hon heter Pernille Holmboe....). Hade jag varit man hade jag bytt trånobjekt bums, från Pernille till Mini. Jag är så gammal så jag kommer ihåg Mini när hon var nybörjare och tonåring. Fräknig, tanig och ganska ful för den som inte hade sinne för modeller. Å andra sidan var det nittiotal och Pamela Anderson regerade. Mini har växt till sig. Jag hade gärna varit tanig och fräknig före om jag fick se ut sådär efteråt. Jeeeez. Skicka hit hennes stylist. Genast. Och när du ändå håller på en makeup-artist och en frisör och en PT. Tack.

Inga kommentarer: