söndag 3 augusti 2008

Pagerank. Möe tack, Sebastian.

Trial and error. Det är så man lär sig. Alltefterhand som behoven infinner sig, letar man efter lösningar. Sebastian påstår att jag har en pagerank på 3 på den här bloggen. Hade ingen aning om vad det var, men nu är jag något mer upplyst (den intresserade får gå tillbaka och titta på kommentarerna till tidigare inlägg). Varje student behöver en handledare när de vandrar oprövad mark. Hell Sebastian. Och som tack för biståndet måste jag ju länka till Alis sida där han tipsar om hur man använder sin blogg för egen vinning. Jag är icke där ännu. Men jag har en superbra idé för formen och etableringen av en ny blogg. Kajsas Liljekonvaljer var lågstadiet. Börjar bli småredo för mellanstadiet. Vaaaaad skall jag kalla den....?

Inga kommentarer: