onsdag 3 september 2008

Tom Ford parfym.

Jag är på jakt efter en ny parfym. Flowerbomb och Light Blue har fått stå ensamma alldleles för länge i mitt badrumsskåp. Tom Ford skall enligt ryktet vara bra på parfymer. Senast i raden är White Patchouli, med Erykah Badu som galjonsfigur för lanseringen. Tom Ford som doft är knepig att få tag i om man bor i Sverige, så det blir till att köpa via nätet. Black Orchid, som enligt uppgift är en tung violdoftande sak, kostar 850 pix på Beautyplanet. Jag är inte så jätteförtjust i tunga kvällsdofter, så jag ställer mina fromma förhoppningar till White Patchouli. Patchouli är ju som bekant en trevlig doft i min verklighet. White Patchouli har ännu inte hittat ut på den breda marknaden. Tills vidare får jag nöja mig med en positiv recension här och en negativ dito här.

Inga kommentarer: