onsdag 3 september 2008

Sanna Bråding som bloggare.

Vet inte riktigt vad jag förväntade mig när jag gick i npå Metrobloggen. Sanna har åkt fast för knarkbrott och kokainpundande och skall i finkan och sona. Jo, ja. Men. Av någon outgrundlig anledning har jag alltid trott att Sanna någonstans under allt smink och dolt under en hiskelig klädsmak varit en smart tjej med alla knivarna på rätt plats i lådan. Konferencier för Grammisgalan och programledare för Idol och radiopratare och ICA-reklamtjej och Modyssonfilmande. Med knark i knoppen var hon minsann fokuserad. Inte ett dugg slirig. Men det är hon sannerligen nu. Uppenbarligen skriver hon inte sina egna manus. Hennes blogg är nämligen ett gytter av rappakalja och puss och polare och woohoo och pose-bilder. Dessutom är hon glömsk och illojal mot gamla kompisar. Hoppas blogg-språket är någon slags marknadsanpassning för att öka bloggvärdet. Annars betackar jag mig för insynen i Brådings värld och återkommer inte in på Sannas sida. Undras vad som händer på CBS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det var det värsta... Jag känner mig smutsig.