lördag 23 januari 2010

Ja just det ja.

Om jag inte uppdaterar bloggen så ofta nuförtiden så beror det på att dygnet har fått färre timmar. Ett märkligt fenomen som verkar gått de stora astronomerna spårlöst förbi. Det har säkert med global warming att göra. Eller med extraterrestrial activity. Iallafall påverkar de förlorade timmarna menligt på min fritid. Just den fria tiden har liasom försvunnit ned i tvättkorgar och bilköer. Jag klagar inte sådär jättehögt. Jag tycker om mitt inrutade vardagsliv i allmänhet, och det varma familjelivet i synnerhet. Men emellanåt så längtar jag efter avkoppling. Helt på egen hand. Solokvist. Tjugofyratimmarsspa skulle sitta som en smäck. Från tanke till handling kan steget vara kort. Skall kolla upp det hela med en gång. Nattinatti.
"Good night America… wherever you are."

Inga kommentarer: